Satış Sözleşmesi

MADDE 1- SÖZLEŞMENİN TARAFLARI

SATICI
ANTMED KOZMETİK MEDİKAL ÜRÜNLERİ PAZ SAN. Ve TİC. LTD. ŞTİ.
Çağlayan Mh. 2025 Sk. No : 13 / B Muratpaşa – ANTALYA

Antalya Kurumlar VD. 070 089 6443
Telefon: 0 242 316 44 04 Faks: 0 242 316 44 04
Web Adresi: www.dermedics.com.tr
E-posta : info@dermedics.com.tr

ALICI
Adı/Soyadı varsa ünvanı, adresi, telefonu ve e-posta bilgileri, www.dermedics.com.tr adresinde üyelik sırasında verdiğiniz bilgiler olarak doğru kabul edilir.

MADDE 2- SÖZLEŞMENİN KONUSU:
İş bu sözleşmenin konusu, Alıcı’nın Satıcı’ya ait www. dermedics.com.tr web sitesinden elektronik ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz ve yine sözleşmede satış fiyatı belirtilen mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alıcı, satışa konu mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini iş bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder dermedics.com.tr  sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.

MADDE 3- SÖZLEŞME TARİHİ:
Sözleşme tarihi, Alıcı tarafından siparişin verildiği tarih olan sipariş tarihidir.

MADDE 4- MAL/HİZMETiN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ:
Ürün , Alıcının faturalama ekranında “Teslimat” kısmında belirtmiş olduğu teslimat adresine teslim edilecektir.

MADDE 5- TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI:
Teslimat masrafları Alıcıya aittir. Satıcı, web sitesinde ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafı Satıcıya aittir. Teslimat; stokun müsait olması ve mal bedelinin Satıcının hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. Satıcı, mal/hizmeti, siparişinden itibaren 3 (Üç) iş günü içinde kargoya teslim eder ve iş akışının gerektirmesi halinde ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

MADDE 6- ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ:
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan Mal/hizmetin hasarlı olduğuna ilişkin herhangi bir tutanak tutulmaması halinde ürünün hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, Alıcıya aittir. Mal/hizmetin tesliminden sonra Alıcıya ait kredi kartının Alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/hizmet bedelini Satıcıya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla mal/hizmeti 3 (Üç) gün içinde Satıcıya göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderleri Alıcıya aittir.

MADDE 7- SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ:
Satıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu mal/hizmet, Alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, Alıcı bu hususu açıkça belirtmekle yükümlü olup teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu tutulamaz. Alıcı, Mal/hizmeti eline ulaştıktan sonraki 14 (ondört) gün içinde iade edebilir. Satıcı, cayma durumunda mal/hizmetin kendisine ulaşmasından sonraki 14 (ondört) gün içinde mal/hizmet bedelini, faturayı da iletmek kaydıyla iade eder. Satıcı, mal/hizmeti haklı gerekçelerle sözleşmedeki ifa süresi dolmadan Alıcıya eşit kalite ve fiyatta tedarik edebilir. Satıcı ifa imkansızlığı bulunması halinde mal/hizmetin ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi dolmadan Alıcıya bildirir. Ödenen bedel ve varsa belgeler 14(ondört) iş günü içinde iade edilir. Garanti belgesi ile satılan mal/hizmetlerden arızalı veya bozuk olan mal/hizmetler, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için Satıcıya gönderilebilir, bu takdirde teslimat giderleri Satıcı tarafından karşılanacaktır. Tüketici’nin Satıcı’nın keyfiyetine göre düzenlemiş olduğu kampanyaları, Tüketici’ye vermiş ve/veya iletmiş olduğu kupon, kupon kodlarını kötü niyetli bir şekilde kullanması/kullandırtması, Satıcı’nın iyiniyetini suistimal etmesi/ettirmesi halinde, Satıcı bahse konu aykırı işlemleri bertaraf etmek maksadı ile satış iptali de dahil bilcümle gerekli işlemleri gerçekleştirebilecektir. Ancak aykırı işlemin sonucunda Tüketici’nin Satıcı aktifi aleyhine zenginleşmesi halinde işbu zenginleşmeyi talebin Tüketici’ye ulaştığı tarihten itibaren 3 (üç) işgünü içerisinde Tüketici, Satıcı’ya iade edecektir. Aksi halde Satıcı iş bu zenginleşmenin iadesi ve Tüketici’nin müeyyidelendirilmesi zımnında bilcümle hukuki ve cezai yollara başvurabilecektir. Tüketici, işbu maddede belirtilen hususları kabul ettiğini ve herhangi bir itiraz hakkının bulunmadığını peşinen kabul, beyan ve taahhüt eder.

MADDE 8- SÖZLEŞMEYE KONU MAL/HİZMETİN ÖZELLİKLERİ:
Mal/hizmetin Cinsi ve Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi ve Tüm Vergiler Dahil Satış Bedeli iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturanın tarihinde dermedics.com.tr  adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde belirtildiği gibidir.

MADDE 9- MAL/HİZMETİN PEŞİN FİYATI:
Mal/hizmetin peşin fiyatı sipariş ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.

MADDE 10- VADELİ FİYAT:
Mal/hizmetin satış fiyatına yapılan vadeye göre fiyatı ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.

MADDE 11- FAİZ:
Her yıl Türkiye Cumhuriyeti Hükümetinin belirlediği faiz oranından ve her halde %30'dan fazla olamaz. Alıcı çalıştığı bankaya karşı 13.Madde hükmünce sorumludur.

MADDE 12- PEŞİNAT TUTARI:
Mal/hizmetin peşinat tutarı sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.

MADDE 13- ÖDEME PLANI:
Alıcının, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması durumunda siteden seçmiş olduğu taksit biçimi geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, Alıcı ile kart sahibi banka arasında imzalamış bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile Alıcı arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı, ayrıca bankanın gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir.

MADDE 14- CAYMA HAKKI:
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (ondört) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde Satıcıya faks, e-posta veya 0 242 316 44 04 nolu telefon yolu ile bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin 15.Madde hükümleri çerçevesinde ve is bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve  www.dermedics.com.tr  web sitesinde yayınlanmış olan ön bilgiler gereğince, kesinlikle kullanılmamış, dış ambalajları bozulmamış, ürün koruma bantları zarar görmemiş olmalıdır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya Alıcıya teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkının kullanıldığı mal/hizmetin Satıcı’ya ulaşmasını takip eden 14 (ondört) iş günü içinde mal/hizmet bedeli Alıcıya iade edilir. Ancak Alıcı, cayma bildirimini yönelttiği tarihten itibaren 10(on) gün içinde malı Satıcı’ya iade etmek zorundadır. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen mal/hizmetin teslimat bedeli Satıcı tarafından karşılanır. Alıcı tarafından fatura aslı gönderilmezse, mal/hizmet iade edilemez. Faturasız iade edilen mal/hizmet, kargo ücreti Alıcı tarafından karşılanmak üzere geri gönderilir. Bunların dışında Alıcı, satın almış olduğu üründe yaşadığı her türlü memnuniyetsizlik durumunda info@dermedics.com.tr  adresinden Satıcı ile temasa geçer. Kendisine konuyla ilgili Satıcı tarafından dönüş yapılır.

MADDE 15- CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK MAL/HIZMETLER:
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, hızla bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan kozmetik malzemelerinde cayma hakkının kullanılabilmesi için mal/hizmetin ambalajının açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları şartı bulunmaktadır.

MADDE 16- TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI:
Alıcı, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karsı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekalet ücreti ile bilcümle zararlarını Alıcıdan talep edebilir ve her koşulda Alıcının borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, Alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı Satıcının oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.

MADDE 17- YETKİLİ MAHKEME:
ALICI, aynı zamanda 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkında Kanun’nun ve 27.11.2014 Tarih ve 29188 Sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmelik hükümleri çerçevesinde tüketici sıfatını taşıyor ise; dilerse şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkında Kanun’un ilgili maddeleri gereğince ve T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nca her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde, Tüketicilerin mal/hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne veya Tüketici Mahkemesi'ne yapabilirler. Tüketici sıfatına haiz olmayan ALICI'lar bakımından Türk Ticaret Kanunu ve Borçlar Kanunu hükümleri çerçevesinde yasal yollara müracaat söz konusu olacaktır. Siparişin gerçekleşmesi durumunda Alıcı işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

SATICI : ANTMED KOZMETİK MEDİKAL ÜRÜNLERİ PAZ SAN. Ve TİC. LTD. ŞTİ.

ALICI :
Adı Soyadı ve  www.dermedics.com.tr  adresinde üyelik sırasında verdiğiniz bilgiler olarak doğru kabul edilir.
 

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

I. TANIMLAR
İNTERNET SİTESİ: SATICI’nın, Ürün ve Hizmetlerini internet üzerinden Tüketici’ye satışını gerçekleştirdiği mecra olup işbu sözleşmede https://dermedics.com.tr olarak temsil edilmektedir.
SATICI: Dermedics  markası altında faaliyet gösteren ANTMED KOZMETİK MEDİKAL ÜRÜNLERİ PAZ SAN. Ve TİC. LTD. ŞTİ. ’dir.
ÜRÜN/ÜRÜNLER: İNTERNET SİTESİ’nde TÜKETİCİ’lere satışı yapılan tüm mal ve hizmetleri kapsamaktadır.
TÜKETİCİ: İNTERNET SİTESİ üzerinden ÜRÜN sipariş etmekte olan kişileri belirtmektedir.
SÖZLEŞME: İNTERNET SİTESİ üzerinden SATICI’nın TÜKETİCİ’ye gerçekleştirmiş olduğu satış işleminin şart ve yükümlülüklerini içermektedir. İNTERNET SİTESİ üzerinden gerçekleştirilecek olan sipariş için Mesafeli Satış Sözleşmesini ifade etmektedir.

II. SATICI BİLGİLERİ
ANTMED KOZMETİK MEDİKAL ÜRÜNLERİ PAZ SAN. Ve TİC. LTD. ŞTİ
Adres: Çağlayan Mh. 2025 Sk. No : 13 / B Muratpaşa – ANTALYA
Tel: 0 242 316 44 04 
III. CAYMA HAKKI
Tüketici’nin, herhangi bir gerekçe göstermeksizin, Ürün’ü teslim aldığı tarihten itibaren ondört (14) gün içinde cezai şart uygulanmadan siparişten-Sözleşme'den cayma hakkı vardır. Cayma bildirimi II numaralı başlıkta yer alan satıcı iletişim bilgilerine yapılabilir.
Ancak kullanılmamış olsa dahi, bazı Ürün’lere ilişkin sözleşmelerde kanunen cayma hakkı yoktur:
a) Ambalaj, bant, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan Ürün’ler.
b) Tüketici’nin ticari/mesleki amaçla satın alma yaptığı haller.
c) Cayma hakkı süresi içinde (Alıcı onayı ile) ifasına başlanan hizmetler.
Siparişinizin paketleme esnasında zarar görmesi (satışa uygun olmaması) ve ikinci bir stoğun bulunmaması halinde, İNTERNET SİTESİNİN siparişi iptal etme /ücret iadesi yapma hakkı mevcuttur. Kanunen cayma hakkı olan durumlarda, cayma süresi içinde malın özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanılmadığı için meydana gelen deforme ve bozulmalardan kanun gereği Tüketici sorumlu olup bu sebeple Ürün’e ilişkin cayma hakkını kaybedebilir. Kozmetik ürünlerde ise cayma hakkı bulunmamaktadır.
Tüketici’nin cayma hakkını usulüne uygun olarak kullanması durumunda ilgili Ürün’ün teslim edilirken çalışılan anlaşmalı kargo firması ile SATICI’YA ücretsiz gönderimini sağlaması mümkündür. Cayma hakkının usulüne uygun kullanılmaması halinde kargo ödemeleri ALICI tarafından karşılanacaktır.
Cayma hususundaki açık bildirim yukarıdaki iletişim adreslerimize, web talep formu, elektronik posta, telefon gibi araçlar ile yapılabilir. Bu hakkın kullanılması halinde, Ürün’ün tarafımıza gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi, (faturası kurumlar adına düzenlenen Ürün iadelerinde iade faturası kesilmelidir), ayrıca iade edilecek Ürünler’in kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak SATICI’ya iletilmesi gerekmektedir.
Kanunen cayma hakkı öngörülmemiş hallerde cayma hakkından faydalanılamayacağı gibi bu hakkın usulüne uygun veya zamanında kullanılmadığı durumlarda Tüketici, cayma hakkını kaybeder.
Tüketici’nin yukarıdaki belirtilen şartları süresinde ve usulunce yerine getirmesi durumunda, cayma bildiriminin SATICI’YA ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, Ürün bedeli, Ürün’ü satın alırken kullanılan ödeme biçimine uygun olarak Tüketici’ye iade edilir. Ancak, cayma hakkının ürünlerin tamamı için kullanıldığı haller ile bir kısmı için kullanıldığı durumlarda SATICI ücretsiz kargo kampanyası ve/veya indirim asgari tutarının altına düşülmesi halinde, ilgili kampanya kapsamında tahsil edilmemiş teslim-kargo bedeli ve indirim tutarının tamamı Tüketiciye iade edilecek tutardan mahsup edilerek Tüketici’den alınır. (Teslim-kargo ücreti tahsil edilmiş olunan hallerde bunun ücreti mahsup olunmamak sureti ile iade edilir); Tüketici'nin alışverişi neticesinde kazandığı bir hediye çeki vb. varsa tamamı iptal olunur, kullandığı (sanal/fiziki) hediye çeki vb. varsa bunun tutarının tamamı iade edilecek meblağdan mahsup edilerek geri alınır.
Bu hükümler, cayma hakkının kullanıldığı hallerin yanısıra, ayıplı ürünler hariç ürün iadesinin söz konusu olduğu diğer tüm hallerde de aynen tatbik edilir.SATICI, yine kanuna uygun cayma halleri ve diğer sipariş-Sözleşme iptallerinde Tüketici'den, tarafınca İNTERNET SİTESİ’nde kazanılmış ve/veya Ürün bedeli ödemesinde indirim vb. amaçla kullanılmış her türlü ödül puanı vb.nin parasal değerleri için (de) geçerli tahsil-mahsup hakları dahil akdi ve kanuni hak-yükümlülükleri ayrıca mevcut ve saklıdır.
Sözleşme ve kanuna uygun caymalar dahil sipariş iptallerinde ve Sözleşme fesihlerinde, Ürün bedeli tahsil edilmiş ise, azami 14 gün içinde, Ürün bedelini ödediği araca uygun bir şekilde Tüketici'ye iade edilir. Örneğin kredi kartlı ödemelerde iade işlemi de Tüketici kredi kartına iade sureti ile yapılır ve Ürün tutarı, siparişin Tüketici tarafından iptal edilmesinden sonra aynı sürede ilgili bankaya iade edilir; bu tutarın bankaya iadesi işleminin SATICI tarafından yapılmasında sonra Tüketici hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, bu tür insiyatifi dışındaki nedenlerden kaynaklı olası gecikmeler için SATICI herhangi bir şekilde sorumlu değildir (bankaların iadeyi Tüketici hesabına yansıtma işlemleri genellikle üç haftayı bulabilmektedir).
İNTERNET SİTESİ’nde işlem güvenliği, bilgilerin korunması, gizliliği, işlenmesi-kullanımı ve ticari elektronik iletişimler ile ilgili hususlarda İNTERNET SİTESİ ve Tüketici için geçerli cari kurallar-şartlar aşağıdaki gibi Tüketiciye sunulmuştur. Tüketici dilediği her zaman bu konularda belirtilen iletişim araçları ile İNTERNET SİTESİNE ulaşarak danışabilir.
Yukarıda/aşağıda yer alan bilgilendirmeler ile Sözleşme'yi Tüketicinin İNTERNET SİTESİ’nde onaylayarak kabulünden sonra tüm sözleşmeler Tüketici’nin sipariş teyidi ile birlikte belirttiği e-posta (mail) adresine gönderilecektir; Tüketici cihazına kaydedip saklayarak her zaman erişebileceği gibi, ilgili yasalar çerçevesinde ve azami üç yıl süre ile İNTERNET SİTESİ nezdindeki sistemlerde muhafaza edileceklerdir.

IV. SİPARİŞ-SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, FİYATI, ÖDEME VE TESLİMAT KOŞULLARI
Ürünlerin Cinsi ve Türü, Miktarı, Marka/Modeli/ Rengi, Birim Fiyat(lar)ı, Satış Bedeli ile Ödeme (tahsilat) Bilgileri ve Tüketici’nin bildirdiği teslim yeri dahil Teslimat Bilgileri ön bilgilendirme formunun yer aldığı elektronik iletide veya internet sitesinde belirtildiği gibidir.
SATICI, Ürünler'i, gönderileri için anlaşmalı kargo firması aracılığı ile göndermekte ve teslim ettirmektedir. Bu kargo firmasının Tüketici'nın bulunduğu yerde şubesi olmaması halinde, Tüketici'nın Ürünü, kargo firmasının, SATICI tarafından bildirilen yakın bir diğer şubesinden teslim alması gerekmektedir.
Genel olarak ve aksi açıkca belirtilmediği sürece teslimat masrafları (kargo ücreti vb.) Tüketici'ye aittir. SATICI, satış anında yürüttüğü ve İNTERNET SİTESİ’nde şartlarını ilan ettiği kampanyalara bağlı olarak söz konusu teslimat masraflarının tamamını ya da bir kısmını Tüketici'ye yansıtmayabilir.
Ürünlerin teslimatı sırasında Tüketici'nin adresinde bulunmaması ve adresteki kişilerin teslimatı kabul etmemesi durumunda SATICI, bu husustaki edimini yerine getirmiş kabul edilecektir. Adreste teslim alacak bir kimsenin olmaması durumunda kargo firması ile temas kurarak ürünlerin sevkiyatını takip ve temin etmek Tüketici'nin sorumluluğundadır. Ürün, Tüketici'den başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, bu kişi/kuruluşun adresinde bulunmaması veya teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu hallerde Tüketici'nın Ürün'ü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile Ürün'ün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI’ya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de Tüketici'ye aittir.
Ürün'ü teslim alacak her kişi, teslim aldığı anda kontrol etmekle ve Ürün'de kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde Ürün'ü kabul etmemekle ve kargo firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI herhangi bir mesuliyet kabul etmeyecektir.
Tüketici'nın Ürün'ü teslim almadan önce masraflar dahil satış bedelini tamamen ödemiş olması gerekir. Peşin satışlarda teslimattan önce Ürün bedeli SATICI’ya tamamen ödenmediği, taksitli satışlarda vadesi gelen taksit tutarı tediye edilmediği takdirde SATICI, tek taraflı olarak sözleşmeyi iptal edebilir ve Ürün'ü teslim etmeyebilir.
Ürün teslimatı sonrasında herhangi bir sebepten dolayı, işlem yapılan kredi kartının ait olduğu Banka/finansman kurumunun Ürün bedelini SATICI’ya ödememesi ya da ödediği bedeli geri talep etmesi halinde, Ürün en geç 7 gün içinde Tüketici tarafından SATICI’ya iade edilir. Ürün bedelinin ödenmemesi Tüketici’nin Banka'ya haksız bir talimatından veya itirazından yahut bir kusurundan veya ihmalinden kaynaklanıyor ise kargo masrafları Tüketici tarafından karşılanacaktır. SATICI’nın iadeyi kabul etmeksizin Ürün bedeli alacağını takip dahil diğer tüm akdi-kanuni hakları ayrıca ve her halükarda saklıdır. Tereddüte mahal vermemek bakımından; Tüketici'nın satış bedelini, bankalardan (finansman kuruluşları dahil) sahip olduğu kredi kartı, taksit kart v.b. ile ödediği hallerde, bu kartların tanıdığı tüm imkanlar doğrudan kartı veren kuruluşça sağlanmış kredi ve/veya taksitli ödeme imkanlarıdır; bu çerçevede gerçekleşen ve SATICI’nın bedelini defaten veya peyder pey tahsil ettiği Ürün satışları işbu Sözleşme’nin tarafları yönünden kredili veya taksitli satış değildir, peşin satıştır. SATICI’nın kanunen taksitle satış sayılan hallerdeki yasal hakları (taksitlerin ödenmemesi halinde sözleşmeyi fesih ve/veya kalan borcun tümünün temerrüt faizi ile birlikte ödenmesini talep hakları dahil) ilgili mevuzat çerçevesinde mevcut ve saklıdır. Tüketici'nin temerrüdü durumunda yürürlükteki kanunların öngördüğü şekilde aylık oranda temerrüt faizi tatbik edilir.
Ürün'ün yasal azami süre olan 30 gün içinde Tüketici'ye teslimi zamanında teslimdir. Normal satış/teslimat koşulları dışındaki olağanüstü durumlar (hava muhalefeti, yoğun trafik, deprem, sel, yangın gibi) nedeni ile yasal azami 30 günlük süre zarfında teslim edilememesi söz konusu ise, SATICI teslimat ile ilgili olarak Tüketici'yi mevcut iletişim bilgilerinden ulaşarak haberdar eder. Bu durumda Tüketici siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sona erene kadar bekleyebilir.
SATICI Sözleşme konusu Ürün'ü tedarik edemeyeceğinin anlaşılması halinde, bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç (3) gün içinde Tüketici'yi açık biçimde ve aynı araçlardan biri ile bilgilendirerek sözlü/yazılı onayını almak kaydıyla, eşit kalite-fiyatta başka bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve Sözleşme konusu taahhüdünü bu suretle yerine getirmiş sayılır. Tüketici söz konusu onayı verip vermemekte her bakımdan serbesttir ve onay vermediği hallerde sipariş iptaline (Sözleşme feshine) ilişkin akdi-kanuni hükümler uygulanır.

V. FESİH VE UYUŞMAZLIKLARI ÇÖZÜMÜ
Sözleşme'nin SATICI'nın edimini ifa etmemesinden ötürü Tüketici tarafından feshedildiği hallere ilişkin Tüketici kanuni hakları da mevcut ve geçerlidir.
Tüketici Ürün ve satışla ilgili talep ve şikayetlerini, yukarıda belirtilmiş iletişim kanallarından ulaşarak, sözlü veya yazılı şekilde SATICI'ya bildirebilir. SATICI, Tüketici’nin haklı talep ve şikayetleri ile her türlü başvurularını karşılamakla yükümlüdür. Bu şekilde bir çözüme bağlanması mümkün olmadığı takdirde Tüketici dilerse Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nca her yıl belirlenen ve ilan edilen parasal sınırlar dahilinde kendisinin veya SATICI'nın yerleşim yerindeki (ikametgâhının bulunduğu yerdeki) İl ve İlçe Tüketici Hakem Heyetleri'ne ve sınırları aşan durumlarda Tüketici Mahkemeleri'ne başvurabilir.
Tüketici, onayı halinde Mesafeli Satış Sözleşmesi'nin ayrılmaz bir parçasını oluşturacak işbu Ön Bilgilendirmeler ile, satışa konu Ürün/Ürün'lerin temel özellik-nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat işlemleri ve cayma hakkı ile kişisel bilgiler-elektronik iletişim ve ödül puanları koşulları dahil tüm hususlarda bilgilendirilmiş bulunmaktadır. İş bu Sipariş-Sözleşme Ön Bilgilendirmelerindeki tüm açıklamalar ve bilgiler Tüketici'ye tebliğ edildiği an itibariyle geçerli olup kabulü halinde SATICI ve Tüketici arasında Mesafeli Satış Sözleşmesi ile birlikte bağlayıcı olarak uygulanır.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır
ShopPHP E-Ticaret | v4